Nejjednodušší web, jaký si umíte představit. Prezentace, u které je důležitý hlavně kontakt. Vhodný pro provozovny, nabídku služeb (opravna, servis….), řemeslníky, trenéry, kadeřníky, vinaře, obchody i restaurace, lékaře a notáře…
Jestli se všechno, co chcete říct na webu, více méně shoduje s obsahem vizitky, zvolte tuto prezentaci.
Hero sekce je to první, co návštěvník webu uvidí. Je zásadní, aby z ní jasně a rychle pochopil, kde se nachází a co Vaše firma dělá.
Pokud chcete, aby web plnil vaše očekávání, vyplatí se věnovat této části pozornost. Zamyslete se nad tím, pro koho je váš web určen a co může vaše zákazníky zaujmout. Váš web na to má jen pár sekund. Držte se pravidla, že méně je v tomto případě více.
Úvodní text by měl stručně shrnout, co děláte a proč by to lidi mělo zajímat. Na jeho základě se často rozhodnou, jestli je na vašem webu to, co hledají, nebo mají jít někam jinam.
Dejte lidem pomocí tlačítka najevo, co mají udělat. Naveďte je přímo tam, kde je to pro Vás důležité. Pokud Vám jde o to, aby vás lidé kontaktovali, udělejte to pro ně co nejjednodušší.
Už samotný podkresový obrázek okamžitě navodí atmosféru a napoví obor, kterým se zabýváte.
Vybereme takový, na který má dostatek prostoru a kontrastu pro text.
V hlavičce webu by mělo být vždy vaše logo nebo název firmy. Jasně udává, komu web patří, a říká lidem, kde se nacházejí.
Hlavní informace na webu. Jasně strukturovaná a přehledná. Dejte vašim zákazníkům vědět, kdy vás mohou navštívit nebo kontaktovat.
Přehledné kontaktní informace, ve kterých každý ihned najde, jak se s Vámi spojit. Ikony navedou Vaše potencionální zákazníky k těm nejdůležitějším údajům.
Kontakt je záměrně umístěn jako poslední blok webu, protože se lidé po prohlédnutí všeho obsahu rozhodují, co dál dělat, a kontaktní údaje jsou přesně to, co by v ten moment měli vidět.
Úvodní fotografii upravíme a ořežeme tak, aby působila dobře a odpovídala požadavkům použití na webu.
Navrhneme Vám barevnost všech elementů webu tak, aby ladily s vizuálním stylem Vaší společnosti a pomocí kontrastu naváděly uživatele k důležitým prvkům.
Vybereme vhodné písmo pro nadpisy a pro text, které bude odpovídat zaměření vašeho podnikání.