Vhodná pro farmáře a řemeslníky, kteří chtějí prodávat svoje výrobky a zdůraznit jejich jedinečnost, umělce a obchodníky, kteří pracují na objednávku, hudební skupiny, události (např. pozvánka na svatbu, narozeniny, oslavu…) nebo začínající projekty (s profilem na Fleru).
Pokud toho můžete ukázat a především napsat trochu víc, je tato varianta nejlepším kompromisem mezi klasickým obsáhlým webem a webovou vizitkou. Pro vás nejlepší řešení.
Hero sekce je to první, co návštěvník webu uvidí. Je zásadní, aby z ní jasně a rychle pochopil, kde se nachází a co Vaše firma dělá.
Už samotný podkresový obrázek okamžitě navodí atmosféru a napoví obor, kterým se zabýváte.
Vybereme takový, na který má dostatek prostoru a kontrastu pro text.
Úvodní text by měl stručně shrnout, co děláte a proč by to lidi mělo zajímat. Na jeho základě se často rozhodnou, jestli je na vašem webu to, co hledají, nebo mají jít někam jinam.
Dejte lidem pomocí tlačítka najevo, co mají udělat. Naveďte je přímo tam, kde je to pro Vás důležité. Pokud Vám jde o to, aby vás lidé kontaktovali, udělejte to pro ně co nejjednodušší.
V levém horním rohu by mělo být vždy logo Vaší firmy. Jasně udává, komu web patří, a říká lidem, kde se nacházejí.
Pomocí navigace se lidé na stránkách orientují. Typicky se tam soustředí, pokud tlačítko Call to action neodkazuje tam, kam se chtějí dostat. Zároveň představuje přehled všeho, co web obsahuje.
Tady se můžete trochu víc rozepsat o tom, co Vaše firma dělá, případně v čem jste lepší než ostatní. Představte to, co nabízíte. Nemusíte být struční, ale myslete na to, co zajímá vaše zákazníky. Prostě popište kdo jste, co děláte a proč na tom záleží.
Místo pro obrazový obsah vašeho miniwebu. Je ho možné využít pro pro loga vašich partnerů nebo firem, se kterými spolupracujete, což výrazně pozvedne vaši důvěryhodnost.
Skvěle se sem hodí také piktogramy zobrazující vaše přednosti či postupy, které používáte.
Kontaktní informace musí být přehledné, aby každý hned věděl, jak se s Vámi spojit. Použijte ikony, které spolehlivě navedou Vaše potencionální zákazníky k těm nejdůležitějším údajům (pokud budete chtít, ikony vybereme za vás).
Kontakt je záměrně umístěn jako poslední blok webu, protože se lidé po prohlédnutí všeho obsahu rozhodují, co dál dělat, a kontaktní údaje jsou přesně to, co by v ten moment měli vidět.
Úvodní fotografii upravíme a ořežeme tak, aby působila dobře a odpovídala požadavkům použití na webu.
Navrhneme Vám barevnost všech elementů webu tak, aby ladily s vizuálním stylem Vaší společnosti a pomocí kontrastu naváděly uživatele k důležitým prvkům.
Vybereme vhodné písmo pro nadpisy a pro text, které bude odpovídat zaměření vašeho podnikání.